Kargo ve Teslimat
Kargo ve Teslimat
uniqua.com.tr’dan vermiş olduğunuz sipariş, alışveriş esnasında anlaşmalı olduğumuz MNG kargo şirketiyle gönderilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra durumu “alındı” dan “kargoya verildi” ye çevrilir.
Siparişin Kargoya Verilmesi
Siparişleriniz ürün sayfasında yer alan termin süresi içerisinde banka ve finans onayı alındıktan sonra adresinize sevk edilir. Saat 16:00 dan sonra verilen siparişler ertesi gün işleme alınır. Bayram ve tatil günlerinde sipariş gönderilmez.
Siparişleriniz ürün sayfasında yer alan termin süresi içerisinde banka ve finans onayı alındıktan sonra adresinize sevk edilir. Saat 16:00 dan sonra verilen siparişler ertesi gün işleme alınır. Bayram ve tatil günlerinde sipariş gönderilmez.
Eğer siparişiniz “Alıcı Ödemeli” gönderilmişse, taşımacılık ve teslimat ücretleri, siparişlerin içeriğine, seçilen teslimatın türüne ve teslimatın yapılacağı ile göre değişiklik gösterir. Siparişlerinizin ulaşım ücretini kargo teslimatını yapan ulaşım şirketi çalışanına teslim anında yapmanız gerekecektir. Uniqua Coffee, siz değerli müşterilerimize siparişlerinde en az ücreti ödemeniz için kargo şirketleri ile gerekli anlaşmaları yapmaktadır.
Siparişiniz Elinize Ulaşmadıysa
Siparişinizle ilgili soru ve sorunlarınızın çözümü için, Müşteri Hizmetleri Yetkililerimize eposta (info@uniqua.com.tr) göndermeniz yeterli olacaktır. Uzmanlarımız en yakın zamanda durumu değerlendirecek ve çözümlerle ilgili bilgi vermek üzere sizlerle iletişim kuracaktır.
Siparişinizle ilgili soru ve sorunlarınızın çözümü için, Müşteri Hizmetleri Yetkililerimize eposta (info@uniqua.com.tr) göndermeniz yeterli olacaktır. Uzmanlarımız en yakın zamanda durumu değerlendirecek ve çözümlerle ilgili bilgi vermek üzere sizlerle iletişim kuracaktır.
Siparişiniz ulaştığında lütfen aşağıdaki maddelere dikkat ediniz;
1- Siparişiniz kargoda zarar görmeyecek şekilde ambalajlanır ve Türkiye’nin seçkin kargo şirketleri ile gönderilir.
2- Kargonuzda açılmış, yırtılmış veya fiziksel anlamda zarar görmüşse lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisine siparişi zarar gördüğü için teslim almak istemediğinizi belirtiniz. Kargo görevlisi bir tutanak düzenleyecektir. Bu tutanağın bir nüshası size verilecektir. Lütfen ilgili nüshayı saklayınız.
3- Siparişinizde herhangi bir eksiklik varsa lütfen +90 312 299 11 12 numaralı Destek Hattımızdan bize ulaşınız.